Մասնագիտական Ոլորտ

Թեմա
Մասնագիտական ոլորտի գործունեության ուսումնասիրություն:
Աշխատանքային ընթացք: Ուսումնասիրե՛ք Ձեզ հետաքրքրող մասնագիտական ոլորտը, գրեք նկարագրական- վերլուծական նյութ, որը իր մեջ կներառի ստորև նշված կետրերը: Նախագծի արդյունքնները հրապարակեք բլոգի համապատասխան բաժնում:

  • Իմ նախընտրած մասնագիտական ոլորտը: Ինչո՞ւ եք ընտրել այդ մասնագիտությունը, ի՞նչն է ինձ մոտիվացրել:
  • Ո՞ր հաստատություններն են այս ոլորտի համար մասնագետներ պատրաստում:
  • Որտե՞ղ կարելի է գտնել աշխատանք (էլեկտրոնային ցանկը պետք է կազմված լինի 7 և ավելի գործող գործակալություննրի էլեկտրոնային հղումներից):
  • Այս ոլորտի հայտնի կազմակերպությունները:
  • Տվյալ մասնագիտության պահանջարկը աշխատաշուկայում: Վճարվող աշխատավարձի չափը (առավելագույն, միջին և նվազագուն):
  • Այս ոլորտում հաջողությունների հասած հայտնի մարդիկ:
  • Ձեր նախընտրած ոլորտի որևէ մասնագետի հետ անցկացրեք հարցազրույց, տեսագրեք, ձայնագրեք և արդյունքները հրապարակեք:
  • Նշեք, թե ինչ աղբյուրներից եք օգտվել նախագիծը իրականացնելիս:

1․ Ինձ մոտիվացրել են նկարները, որոնք անում էին պրոֆեսիոնալ լուսանկարիչները, ինձ հետաքրքրել է, թե ոնց էին նրանք այդ նկարները անում, և բացի դա ինձ մոտիվացրել են փողերը։

2․ ՄՍԿՀ Քոլեջը։

3․Սեփական ստուդիան, նկարների վաճառքը, պատվերներ։

4․Չգիտեմ

5․Հայաստանում այդքան պահանջված չէ ինչպես ավելի զարգացած երկրներում։ Կախված լուսանկարչի լուսանկարներից աշխատավարձը մոտավոր կազմում է 130000դրամից մինչև 790000դրամ։

6․ Էնսել Ադամս, Ալեքսանդր Միխաիլովիչ Ռոչենկո , Անրի Կարտյե Բրեսոն։

Ես Հրայրն եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի քոլեջում, 2րդ կուրս։ Ընտրել եմ լուսանկարչություն։ Լուսանկարչությունը ընտրել եմ, որովհետև սիրում եմ լուսանկարել։ Ինձ մոտիվարել են ուրիշ լուսանկարիչների աշխատանքները և փողի քանակը, որը լուսանկարիչը ստանում է։ Լուսանկարիչները կարող են գործ գտնել շատ կայքերում և հայտարարություններում, կոնկրետ չեմ կարող ասել քանի որ դեռ այդքան չեմ հետաքրքրվում դրանով։ Ընդհանրապես լուսանկարչությունը Հայաստանում վերջերս է սկսել զարգանալ, բայց լավ վարձատրվում է (130000ից մինչև 800000)։ Հայտնի լուսանկարիչներից շատ մարդկանց չգիտեմ բայց միքանիսի մասին անցել եմ քոլեջում(Էնսել Ադամս, Ալեքսանդր Միխաիլովիչ Ռոչենկո, Անրի Կարտյե Բրեսոն, Վիլիամ Քլայն և այլք․․․)։

Հարցաշար

1․ Ինչո՞ւ էք որոշել դառնալ լուսանկարիչ։

2․Որքա՞ն ժամանակ է, որ զբաղվում եք լուսանկարչությամբ։

3․ Ի՞նչ ժանրի նկարներ եք նկարում։

4․ Ի՞նչ խորհուրդներ կտաք սկսնակ լուսանկարիչներին։

5․Ձեր կարծիքով մեր օրերում լուսանկարչությունը պահանջվա՞ծ մասնագիտություն է։

6․ Ի՞նչ հաջողությունների եք հասել այս ոլորտում(անհատական ցուցահանդես, խմբային ցուցադրություն, հայտնի նախագծերի մասնակցություն և այլն )։

7․ Այս ոլորտում ո՞ւմ եք համարում Ձեր ուսուցիչը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *